Hennes

Alla inlägg den 11 februari 2009

Av Sara - 11 februari 2009 20:37

Jag blir verkligen aldrig frisk när jag blir sjuk! Nu har jag vart hemma i 8 dagar... igen. Idag har jag dock känt mig lite bättre men sen när man vart uppe ca 4 timmar så känner man sig lika sjuk igen. Upptäckte alldeles nyss att jag fortfarande har feber. Det känns inte alls bra.

Känns som om jag ska flyta bort i min tröja men tar jag av mig den fryser jag så förjävligt att jag måste sätta på mig den på en gång igen. Det är skitjobbigt!

Men värst är det att vara borta från skolan osv. Det känns som om man sviker alla sina kompisar och med ensambeln och sceeniska ( då det är grupparbete) även om man har giltig ursäkt.

Men imorn ska jag iofs till tandläkaren då iaf så jag kanske skulle skita i att gå tills febern är borta åtminstone... fan. Åt helvete med allt just nu!


Jag har dåligt samvete för att jag är sjuk. Jag vet inte om det är mitt eget psyke eller inte men får hela tiden känslan av att jag är tråkig om jag inte går till skolan eller inte är social. Precis som om jag vill vara sjuk!! Men det kanske som sagt är något jag inbillar mig. Jag hatar att vara sjuk. Och bara för att jag är det så ofta känns det inte som folk tar mig på allvar längre när jag säger att jag är det... igen.

Ovido - Quiz & Flashcards