Hennes

Direktlänk till inlägg 22 december 2009

Julstämning

Av Sara - 22 december 2009 00:23

Och så var det äntligen lov! Detta har jag längtat till sen höstlovet. Nu på slutet var det ju dessutom väldigt mycket i skolan med prov osv, jag som dessutom hade varit sjuk rätt mycket hade endel att ta igen dessutom. Hade två matteprov på två olika kapitel, sång och pianouppspel inom loppet av en vecka. Det är mycket för att vara Estet iaf. Sen i torsdags när det sista uppspelet varit var det som om en sten lyftes från mitt bröst, jag kunde sluta oroa mig och bara börja njuta. Då började lovet för mig.

I fredags åkte jag bara in för att fika och leka lekar med resten av esteterna (1,2 & 3. Musik och bild), så den dagen gilldes knappt, och sen på kvällen åkte jag och Natalie till Örebro för att festa lite. Var faktikt jättekul! Lite annat än Katrineholm det, vi hade fått låna hennes kompis lägenhet i Hallsberg att sova i.

Förutom Örebro har jag träffat Hampus och gjort en hel del julbestyr såsom att köpa presenter och baka julgodis. Städa och julpynta får bli imorn och på onsdag.

Har hunnit få värsta julstämningen! Elin har varit totalt omöljig de två senaste veckorna och gått runt och sjungit på julsånger oavbrutet, vilket irriterat mig något väldigt. Idag infann sig den känslan äntligen hos mig oxå. Bara tre dagar kvar till jul nu, eller egentligen två men jag har inte gått och lagt mig än så för mig är det fortfarnade måndag.

Jag är som ett litet barn, irriterar säkert väldigt många men om ett par dagar är jag mig själv igen =)


God Jul!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 3 november 2010 00:14

Jag känner mig så jävla ensam. Det var längesen jag kände såhär. Trevligt att dessa känslor tenderar att komma tillbaka så man inte glömmer bort hur pissigt livet kan vara... Vad ska jag ta mig till nu? Den här stunden på dagen är den värsta, allt är...

Av Sara - 2 november 2010 00:32

För första gången i mitt liv har jag blivit rejält jävla dumpad. Och då räknar jag ändå bort tidigare förhållanden som bland annat slutat över sms för att mitt ex befann sig på okänd ort "utan täckning" och offentligt skaffade tjej veckan efter, elle...

Av Sara - 31 oktober 2010 19:14

Det är inte sant, jag har fått mig en egen liten stalker! En kille från min hemstad (kholm) som jag aldrig stött på tidigare, hur konstigt nu än det kan tyckas i en så liten stad. Eftersom jag vill vara lite schysst och inte lämna ut hans namn här ka...

Av Sara - 20 oktober 2010 23:09

Jag funderar på att skaffa en ny blogg. Jag känner att jag behöver en omstart i livet, med denna blogg känns det som om jag skriver efter ett visst mönster som jag nu har tröttnat på. Jag tänker ofta på saker som jag skulle vilja skriva om, men tänke...

Av Sara - 21 september 2010 19:36

När jag gick till och från jobbet idag kände jag för första gången att hösten var här. Visst har jag sett det förut och vetat om det, men idag var första gången jag verkligen kände det. Det var så kallt i luften, sådär fuktigt och rått som det blir n...

Ovido - Quiz & Flashcards