Hennes

Alla inlägg den 4 december 2009

Av Sara - 4 december 2009 16:28

Nu var det ett tag sen jag bloggade igen, och så fort det går några dagar mellan bloggarna så blir det jobbigt att börja skriva igen, blogginlägget som bryter tystnaden är det tråkigaste att skriva. Beror nog helt enkelt på att för varje dag som går utan att man skriver något så händer det massa mer i livet som man helst ska skriva ner vid nästa bloggtillfälle, något som jag aldrig okar göra.

Så ska inte göra det denna gång heller. Snart kommer Natta, men först ska jag baka pizza. Sen jag kom hem har jag hunnit städa hela övervåningen, typ allt inkluderat. Men nu är det jättefint, känner mig jätteduktig =)


Har förresten kommit fram till att bästa sättet att slippa hitta på överskrifter till alla inlägg borde vara att döpa dom till dagens datum. Jag är nämligen urdålig på att komma på namn på mina bloggar. Så nu tänker jag köra den här tekniken ett tag på alla bloggar utan uppenbart namn.

Ovido - Quiz & Flashcards