Hennes

Alla inlägg den 23 december 2007

Av Sara - 23 december 2007 15:06

Är ensam hemma hos Lisa, igen. Sitter här och tråkar och väntar på att hon ska komma hem från sin farmor och farfar så vi kan fira vår jul. Det ska bli trevligt. Undra vad jag får... jag är faktiskt vädigt nyfiken. Jag råkade se paketen jag ska få när jag la in mina presenter till Lisa på hennes rum. Då blev jag ännu mer nyfiken.


Imorn är det stora julafton, det ser jag fram emot. Man får alltid så mycket fint då, plus att man träffar alla släktingar som man inte umgås med alltför ofta annars.

Sen äter man massa julmat, det är stämningsfullt men inte alltför gott. Men det hör liksom till.


Förut idag var jag och handlade med mamma, det sista som inte blivit köpt tidigare. Julblommor, mer grädde att baka med, ännu mer snöre och lite annat smått och gott.

Sen skjutsade hon upp mig till Lisa, jag bröt mig in bakvägen, dumpade presenterna i lisas säng och nu sitter jag här.


Nu kom hon =)

Ovido - Quiz & Flashcards