Hennes

Alla inlägg den 15 december 2007

Av Sara - 15 december 2007 19:46

Idag har vart en innehållsrik dag. Jag vaknade vid 11, vaknade och gjorde mig iordning på rekordtid. Sen for mamma och jag till katrineholm. Vi handlade julklappar till nästan hela släkten och sen köpte jag en till Lisa oxå. Dessvärre kan jag inte säga vad det är eftersom det då inte skulle bli någon överraskning.

Så nu ska jag bara köpa något till mamma sen är jag klar med allt köpande. Men jag har ingen som helst aning om vad jag ska ge henne.

Nån som har nått förslag?

Juste, vi köpte två granar oxå när vi ändå var igång. En till mormor och en till oss. Mycket vackra. Hoppas bara inte dom börjar barra för tidigt.


Snart är det jul :D Här bakas det julgodis för fullt och pepparkaksdegen blev nyss klar den med. Vad kul. Jul är kul. Och när julen väl är över så är det bara en vecka kvar tills nyår och det ser jag fram emot mycket det med.

Bara massa att se fram emot. Hoppas bara det blir kul oxå.


Snart kommer Lisa. Vi ska rota fram en gammal cykel och åka till Karl. Ca 4 km i ca 4 minusgrader, minst. Det kan bli kallt. Tur att det finns kläder.


puss på er


Ovido - Quiz & Flashcards