Hennes

Alla inlägg den 28 mars 2010

Av Sara - 28 mars 2010 12:16

Och nu har min mobil dött, jippie!! När jag vaknade imorse hade den stängt av sig och ville inte starta. Det var inte fel på simkortet heller som jag trodde, satte i det i mammas mobil och då startade den på en gång. Det innebär att mina två senaste mobiler (av tre) har exakt samma problem. Den här mobilen kan man inte skylla på utslitning heller, den är ju typ ny. Jag hatar Sony Ericsson, ska aldrig mer köpa en mobil av deras märke.

Det värsta är alla saker som kanske kommer försvinna om inte mobilhelvetet startar, de flesta telefonnummer har jag redan lagt över på mitt simkort, men har endel nya jag inte vill ska försvinna och som nu riskerar att göra det. Plus massa annat som inte får försvinna! Hoppas att bilder och sånt sparas på minneskortet och inte mobilen då allt ligger där och jag inte lagt över nåt på datorn.


För tillfället använder jag Elins gamla mobil, eftersom min gamla inte heller funkar av samma fucking orsak som den nya inte gör det. Jävla skit.

Ovido - Quiz & Flashcards