Hennes

Alla inlägg den 6 mars 2010

Av Sara - 6 mars 2010 21:24

Och så var det ett tag sen jag skrev, igen. Har hänt väligt mycket sen sist. Eller iallafall en stor förändring. Och om den var bra eller dålig är för tidigt att svara på, men vi båda var överens om att det var det bästa. Om inte han hade gjort det så hade jag gjort det. Vi ville för olika saker helt enkelt. Jag pratar såklart om mig och Hampus.

Känns konstigt att skriva om det på min blogg när man inte kan vara säker på vem som läser, men kände ändå att jag behövde få nämna det. Men jag tänker inte gå in på några detaljer, utan bara lämna det vid det faktum som nu är, det är slut.

Varför väljer jag då att skriva om detta? För min egen skull, för nu för tiden bloggar jag mest för min egen skull för att i framtiden kunna läsa den igen och minnas mitt liv lite bättre. Och eftersom detta är en stor förändring måste jag ta upp den, även om det känns lite fel.

Nu kan jag kalla mig singel för första gången på länge, sen slutet på juli, det känns konstigt, väldigt.

Ovido - Quiz & Flashcards