Hennes

Alla inlägg den 24 mars 2010

Av Sara - 24 mars 2010 19:28

Den här dagen har varit rätt dålig. Visserligen fick jag gjort en grej jag tänkt att jag måste göra länge, men det betyder ju inte att det var kul för det. När jag kom hem hade min mobil laddat ur sig. Och när den gör det vill den inte starta sen. Tror jag har nåt fel på mitt simkort, var nämligen såhär med min förra mobil oxå men då trodde jag bara att det var mobilen det var fel på. Men icke. Eftersom jag levt med det problemet flera år nu har jag blivit rätt van att aldrig stänga av mobilen och ladda den innan den dör, men när man (som idag) råkat glömma att ladda den i tid eller använt den lite för mycket och inte har möjlighet att ladda den, ja då blir det ett problem. Hittills har den alltid startat, men det är ingen garanti på att den kommer göra det i fortstättningen. Och det kan ta timmar innan den går igång.

Men var ju inte det jag skulle haka upp mig på. Det var som sagt sak nr två som gick dåligt idag, om man inte räknar med själva skoldagen som var skitseg. Denna känsla som nu infunnit sig kan ha göra med min rastlöshet blandat med trötthet. Det är ingen bra kombination. Att vilja göra massa saker men orkar inte, frustrerande.

Hur som helst, dålig dag. Och ja, man får klaga ibland!

Ovido - Quiz & Flashcards