Hennes

Direktlänk till inlägg 11 januari 2010

Dagens fråga

Av Sara - 11 januari 2010 15:18

Hm.. det känns som om min blogg här på Bloggplatsen börjar gå utför. Jag skriver ju liksom aldrig i den längre, har ingen inspiration till inlägg. Vad ska man skriva om? Saker som har hänt, saker som händer just nu eller framtidsplaner?Skvaller? Mode? Eller kanske mina känslor? ??

För det är ju så att just det här med känslor är rätt känsligt, kanske därför det heter som det gör. Förr i tiden på denna blogg skrev jag ner alla mina känslor, kan tyckas som ett steg bakåt för min blogg, men jag har helt enkelt ingen lust att skriva om mitt innersta som det är nu, det känns för privat. Fast jag har skrivit om det tusen gånger förut.

För visst tänker jag fortfarande i samma banor som jag gjorde då, vissa saker som händer får man leva med hela livet. I det hela är jag inte gladare än jag var då, jag har bara valt att inte vara lika öppen med det längre, eller inte valt, det har helt enkelt bara blivit så.

Så hur kommer jag vidare från här? När man inte har skrivit på ett tag är det alltid lika jobbigt att börja igen. Och som sagt, vad är intressantast att läsa om? Händelser eller känslor? Eller nåt annat?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 3 november 2010 00:14

Jag känner mig så jävla ensam. Det var längesen jag kände såhär. Trevligt att dessa känslor tenderar att komma tillbaka så man inte glömmer bort hur pissigt livet kan vara... Vad ska jag ta mig till nu? Den här stunden på dagen är den värsta, allt är...

Av Sara - 2 november 2010 00:32

För första gången i mitt liv har jag blivit rejält jävla dumpad. Och då räknar jag ändå bort tidigare förhållanden som bland annat slutat över sms för att mitt ex befann sig på okänd ort "utan täckning" och offentligt skaffade tjej veckan efter, elle...

Av Sara - 31 oktober 2010 19:14

Det är inte sant, jag har fått mig en egen liten stalker! En kille från min hemstad (kholm) som jag aldrig stött på tidigare, hur konstigt nu än det kan tyckas i en så liten stad. Eftersom jag vill vara lite schysst och inte lämna ut hans namn här ka...

Av Sara - 20 oktober 2010 23:09

Jag funderar på att skaffa en ny blogg. Jag känner att jag behöver en omstart i livet, med denna blogg känns det som om jag skriver efter ett visst mönster som jag nu har tröttnat på. Jag tänker ofta på saker som jag skulle vilja skriva om, men tänke...

Av Sara - 21 september 2010 19:36

När jag gick till och från jobbet idag kände jag för första gången att hösten var här. Visst har jag sett det förut och vetat om det, men idag var första gången jag verkligen kände det. Det var så kallt i luften, sådär fuktigt och rått som det blir n...

Ovido - Quiz & Flashcards