Hennes

Alla inlägg den 18 januari 2010

Av Sara - 18 januari 2010 21:26

Fy fan vad trött jag är! Som tur är får jag snart krypa ner i min sköna säng. Sova, det ser jag fram emot! Har varit en låång dag. Eller nja, inte längre än någon annan dag, men den kändes lång iaf. Fick en sån fruktansvärd huvudvärk för ett tag sen, det liksom skär i pannan så fort jag rör på ögonen. Jag har hört att olika typer av huvudvärk (var på huvudet det gör ont och vilken slags känsla den ger) har att göra med vad det beror på. Och det verkar ju logiskt. Någonting beror på stress, något annat på sömnbrist och nåt tredje på svullnad i alla gångar i huvudet osv.. Vet dock inte vad som är vad. Någon som vet? Vad beror skärande känsla i pannan på isåfall? Annars får jag göra en kompromiss och försöka varva ner lite innan jag går och lägger mig. Vilket låter bra!


Hur som helst var det inte det jag skulle prata om. Jag har nämligen äntligen gjort skäl till att jag går Estet och bestämt mig för att skriva en låt. Mest för att jag måste som i ett projekt i skolan. Det är antingen det eller göra en musikvideo, men tänker nog köra på låt, om jag kommer på någon det vill säga. Har som sagt försökt knåpa ihop något idag men utan större framgång. Blir väl några rader på varje låt innan jag får idetorka. Så får se hur det går, önska mig lycka till! =)

Ovido - Quiz & Flashcards