Hennes

Alla inlägg den 19 januari 2010

Av Sara - 19 januari 2010 10:02

Nu är jag i skolan. Har ensamble,för er som inte vet vad det är det när en grupp människor spelar musik tillsammans. Typ som ett band fast på lektionstid. Grejen är bara att jag är den enda i min grupp som är här, vilket försvårar endel. Så jag sitter vid en dator och försöker lära mig låten vi ska spela The days of wine and roses, jazz. Den är långsam och seg. Men det blir nog bra sen när vi har gjort om den lite.

Nu kom dock trummisen, men vi kom fram till att trummor och sång inte är så mycket till ett band så vi ska inte repa nåt idag i vilket fall.


Snart har jag piano, sen en håltimme på massa timmar innan det är dags för sånglektioner.


Har verkligen ingen fantasi till ett inlägg känner jag, så jag ska sluta. Detta är mest som tidsfördriv ändå. Så hejdå, nu ska jag fortsätta lyssna på jazz, om jag tröttnar kan jag ju börja fundera på vad jag ska göra på mina håltimmar sen.

Önska mig lycka till!

Ovido - Quiz & Flashcards