Hennes

Alla inlägg den 23 juli 2009

Av Sara - 23 juli 2009 08:12

Vad tidigt jag är uppe idag, sitter här och äter frukost nu för tillfället. Egentligen är jag nog en morgonmänniska för jag älskar att vara uppe tidigt, känns som dagarna blir mycket längre då. Plus att man sover bättre när det är natt. Men av någon anledning blir det alltid sent innan man går och lägger sig och sen är man för trött när morgonen kommer för att orka gå upp innan 10. Men nu är jag det iaf =) Visserligen för att jag måste men det är trevligt iaf. Mamma är oxå vaken, Elin står på tur.

Om en timme är det meningen att vi ska sitta i bilen påväg mot västkusten, jag kan säga redan nu att vi återigen varit för tidsoptimistiska. Såhär på förhand skulle jag chansa på framåt 11 istället, får se hur rätt jag hade.

Snart bär det som sagt av på semester. Det ska bli trevligt =) Rätt skönt att komma bort lite nu när man gått hemma och skrotat hela sommaren. Plus att det är en anledning till att tillbringa mer till med min underbara familj. Och sen när man kommer hem så uppskattar man det mer oxå.

Hoppas bara att det blir fint väder, som jag kanske har skrivit förut så ska vi bo i tält. Sist vi var på västkusten höll vårt tält bokstavligen på att flyta iväg. När det regnade som värst bodde jag praktiskt taget i bilen. Hur som helst, en lite mindre blöt semester nu hoppas jag på. Vädret är väldigt viktigt när man tältar.

Men nu ska jag nog äta upp min frukost och sen gå och fortsätta packa. Börjar bli knappt om tid om vi ska åka klockan 9 :p


Ha det nu så jättebra alla som läser och hoppas på fint väder. Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards