Hennes

Alla inlägg den 22 juli 2009

Av Sara - 22 juli 2009 01:20

Och för er som är uppmärksamma, nej jag sover inte som jag sa att jag skulle göra. Jag är fullt medveten om det själv. Har bara ett behov av att blogga just nu. Blogga om mina känslor. Just nu är jag arg, trött och kanske besviken.

Jag orkar inte med alla jävla gräl. Det börjar bra och jag tänker "Det här går ju skitbra", sen är vi igång igen. Anklagar varandra. Vi vill olika saker, det är därför. Det vet vi båda. Vi vill att det ska funka men på olika sätt så frågan är om det någonsin kommer göra det igen?

Jag hatar att allt är så jävla invecklat!

Tix

Av Sara - 22 juli 2009 00:30

Jag fick lust att skriva en blogg. Är rätt mycket som håller på att förändras nu, men min vanliga fobi för att förstöra det genom att prata om det gör att jag inte tänker dela med mig av det än.

För övrigt är jag som vanligt trött och funderar på att sova. Hela morgondagen kommer gå åt till packning då jag inte ens börjat än och åker på Torsdag. Elin är hemma igen och hon hade tydligen skitkul i Tyskland, trots febern. Men hon verkar bättre nu så på Torsdag om allt går enligt planerna så bär det av till Västkusten =) Hoppas på sol då vi ska bo i tält.

Men nu ska jag sova så puss på er alla som orkar läsa mina lagom intressanta bloggar =)

Ovido - Quiz & Flashcards