Hennes

Alla inlägg den 19 juli 2009

Av Sara - 19 juli 2009 22:49

Imorgon var det exakt ett år sen Emil och jag blev tillsammans. Eller kanske inatt är mer riktigt. Tänk vad tiden går fort...


Vad mycket som kan förändras på ett år.

Undra hur mycket som är annorlunda mot nu den 20 juli 2010.

Den som lever får se...

Av Sara - 19 juli 2009 00:53

Nu var det ett tag sen jag skrev. Dels beror det på att jag varit upptagen men oxå för att båda våra datorer här hemma bestämde sig för att lägga av samtidigt. Jobbigt kan man tycka, och det var det. Iaf i förrgår när jag hade på mitt bord att skriva ut text till ca 20 st låtar, det gick sådär utan dator måste jag säga. Kruxet var oxå att vi (jag, Lisa och Christine) skulle ha dom till dagen efter och vårt Läppeuppspel. Som tur var fixade C det åt mig. Uppspelet gick för övrigt bra, var nog vårt bästa hittills om jag får säga det själv. Inga direkta tabbar, vi var samspelta, fint väder och mycket folk. Dessutom fick vi dricks och tårta av några fans. Alltid trevligt med uppskattning.


Men för att vara helt ärlig nu så är jag skittrött så jag tänker inte berätta mer om mitt liv än så idag. Dessutom är det mycket roligare att vara lite hemlighetsfull.

Ovido - Quiz & Flashcards