Hennes

Alla inlägg den 5 juli 2009

Av Sara - 5 juli 2009 01:12

Idag (lördag altså) har jag och mi familia varit i linköping och hälsat på mina kusinsmåttingar. Hela vägen körde jag! Jag har egentligen ingen aning om hur långt det är men 10 mil är det nog iaf, och motorväg och statskörning i linköping. Det var en utmaning men man blir så glad när man lyckas och gör framsteg.

Hur som helst, mina kusiner var lika gulliga som vanligt. Edvin som är 2,5 nu har skaffat sig en egen vilja och efterson hans vilja var att jag skulle leka med honom så fick jag inte prata så mycket med dom andra. Men det var mysigt, inte så ofta man umgås med små barn så. Men fan vad trött man blir! Vilgot som är 3 månader är desto lugnare, hans enda krav var att man skulle hålla sig i rörelse hela tiden när man bar på honom. Annars blev det skrik. Men söta är dom, jag vill oxå ha barn! Men inte än såklart :p Det skulle jag aldrig klara av. Dom tröttade ut mig totalt. Somnade som en stock i bilen hem. Som tur var körde mamma då :p


Och igår var det läppe, vår bristande träning gjorde att det blev en och annan tabbe, tex att jag glömde bort texten ibland i sångerna. Några gånger hände det. Så där får det bli skärpning! Men det gick rätt bra ändå, vi körde på och solen sken. Eller ett tag, sen började det åska. Då blev det läskigt, vi körde in alla saker under tak för att inte utrustningen skulle bli förstörd när det började regna och jag och christine fick klämma ihop oss och stå på en delad m2. I regnet försvann dessutom större delen av vår publik så då var det inte kul längre, väntade mest på att klockan skulle bli 8 så vi fick sluta, helst utan att vi blev träffade av blixten. Var riktigt rädd där ett tag såsom det åskade. Är det aldrig i vanliga fall. Var mest att behöva håla i miken.

Jaja, nu känner jag att min blogg håller på att flyta ut något väldigt så nu ska jag sova eller nåt.

Ha det bra alla som läser!

Ovido - Quiz & Flashcards