Hennes

Alla inlägg den 10 augusti 2007

Av Sara - 10 augusti 2007 19:46

Jag är bäst! Jag kom in på Estet i katrineholm, tack o lov för att jag slipper flen. Fy fan va skönt.

JAG SLIPPER FLEN!!!

 Slipper åka först buss sen tåg o samma sak på vägen hem. Slipper göra det i 3 jävla år :D För nu ska jag till duveholm, och jag känner tillochmed folk i klassen jag ska hamna i. Lisa ska oxå gå estet på duve, känns ännu bättre.


Så allt löste sig med gymnasiet, tack o lov för det.

Av Sara - 10 augusti 2007 17:51

Nu äntligen har båten kommit i sjön. Äntligen har mamma tagit sig i kragen och ringt o frågat min morbror med familj om hjälp för att få den i sjön och äntligen har dom haft tid att hjälpa oss med det. Äntligen. Fast nu är sommarn snart slut så det känns som om vi nästan lika gärna kunde lagt upp den på land igen när vi ändå var igång. Men man ska inte klaga, nu är den i sjön iallafall.

Fast motorn står kvar i garaget o lär nog få göra det minst ett år till för den orkade dom inte sätta dit med motivationen att ingen ändå kunde starta den, visserligen så är det kanske ganska sant men jag brukar få igång den om jag försöker ett tag. Motorbåt är väldigt mycket roligare än roddbåt, men jag orkade inte bråka om det så jag får väl skylla mig själv.

Ovido - Quiz & Flashcards