Hennes

Alla inlägg den 2 augusti 2007

Av Sara - 2 augusti 2007 01:03

Ska till Grönan imorn med lisa o hennes bror o mor. Blev bestämt för ca 5 minuter sen.. max. Jag tror det är bestämt iaf, preliminärt kanske lr va fan det nu heter. Det känns som om allt jag gör blir bestämt i sista stund, om det är bestämt överhuvudtaget. Som detta till exempel... Får ta o skärpa mig. Det är tråkigt o bara stressa iväg helt plötsligt utan att riktigt veta vad man ger sig in på. Men det såklart, vore tråkigt om allt alltid var planerat oxå. Tråkigt att alltid veta vad man ska göra alla dagar i veckan, alltid måste kolla i sin lilla almanacka om det finns nått hål som man kan fylla med ännu fler saker man måste göra. Då är det bättre o leva som jag gör, ta varje dag som den kommer. Jag trivs nog egentligen ganska bra med det. Annars hade jag nog slutat upp o leva som jag gör. Fast det är nog mer som jag vill leva, det är inte alltid jag gör det. Lever varje dag som den kommer altså.

Men den dagen då jag gör alla rätt är jag väl så gammal att jag glömt bort det tills dagen efter iaf.

Hejsvejs men nu måste jag sova. Tåget går 10 imorn o min buss till tåget går innan o så måste man göra sig iordning mm mm.

godnatt

Ovido - Quiz & Flashcards