Hennes

Direktlänk till inlägg 6 juli 2010

Klipp

Av Sara - 6 juli 2010 22:44

Äntligen har jag klippt mig. Och det var på tiden, förra gången var till jul. Ringde i torsdags och fick tid idag. Igår ringde även min syster Elin om klipptid då vi har för vana att klippa oss iallafall samma vecka då vi blir påminda om att vi måste klippa oss när den andra får klipptid. Iallafall fick även hon en klipptid idag. En timme efter mig. Så då passade det bra att mamma skjutsade in oss och samtidigt fick lite ärenden uträttade.

För de som indrar kan jag tala om att jag numer har en pottfrisyr som slutar strax ovanför öronen. Det är mode nu har sa min frisör...

Eller inte, usch vad hemskt om man skulle få en sadistisk frisör som gjorde en sådan frisyr. Som tur är har jag gått hos denna frisör förr och vet att hon klipper bra, så jag till och med såg fram emot att klippa mig. Mitt hår har inte haft någon ordning alls på sig sista tiden. Men nu är det bra, ingen pottfrisyr utan bara lite toppat. Inte så stor förändring som syns, men den känns.


Idag är jag glad. Har även oljat trappen. Imorgon kommer kompisar för att bada.

puss.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 3 november 2010 00:14

Jag känner mig så jävla ensam. Det var längesen jag kände såhär. Trevligt att dessa känslor tenderar att komma tillbaka så man inte glömmer bort hur pissigt livet kan vara... Vad ska jag ta mig till nu? Den här stunden på dagen är den värsta, allt är...

Av Sara - 2 november 2010 00:32

För första gången i mitt liv har jag blivit rejält jävla dumpad. Och då räknar jag ändå bort tidigare förhållanden som bland annat slutat över sms för att mitt ex befann sig på okänd ort "utan täckning" och offentligt skaffade tjej veckan efter, elle...

Av Sara - 31 oktober 2010 19:14

Det är inte sant, jag har fått mig en egen liten stalker! En kille från min hemstad (kholm) som jag aldrig stött på tidigare, hur konstigt nu än det kan tyckas i en så liten stad. Eftersom jag vill vara lite schysst och inte lämna ut hans namn här ka...

Av Sara - 20 oktober 2010 23:09

Jag funderar på att skaffa en ny blogg. Jag känner att jag behöver en omstart i livet, med denna blogg känns det som om jag skriver efter ett visst mönster som jag nu har tröttnat på. Jag tänker ofta på saker som jag skulle vilja skriva om, men tänke...

Av Sara - 21 september 2010 19:36

När jag gick till och från jobbet idag kände jag för första gången att hösten var här. Visst har jag sett det förut och vetat om det, men idag var första gången jag verkligen kände det. Det var så kallt i luften, sådär fuktigt och rått som det blir n...

Ovido - Quiz & Flashcards