Hennes

Alla inlägg den 27 juli 2010

Av Sara - 27 juli 2010 20:57

Och så åkte jag till Norrköping för min första dag på jobbet, igen. Men idag gick bättre än igår. Visst var han som skulle hålla i utbildningen lite hängig för att han inte kunde äta något, men inte värre än att han kunde utbilda oss, mig och en tjej till som hette Hajdi som var lika gammal som mig. Jag hade hört att vi skulle vara 5 på utbildningen så blev lite förvånad när vi bara var två.

Det är ett väldigt nyöppnat företag och det finns bara ett par anställda utöver cheferna och jag och Hajdi nu då. Nästa vecka kommer nästa grupp som ska utbildas, då är vi redan färdigutbildade telefonförsälare. Känns faktiskt bra att inte vara den sista gruppen, få ett litet försprång från de andra som kommer. Dessutom fick vi nu fördelen att välja bås eftersom vi var först på plats. Vi valde de två fönsterplatserna såklart, kände att jag ville ha en sida fri när jag jobbar. Det är ju så jävla litet så kanske får klaustrofobi annars. 


Alla på arbetet verkar jättetrevliga och jag hoppas att allt blir bra nu och att jag faktiskt kommer kunna sälja varor till företag som planerat, för om inte får jag inga pengar. Och pengar måste jag ha för att kompensera upp alla resekostnader med först buss och sen tåg, sen vill jag ju bli rik såklart. Men det vill väl alla och det är en helt annan historia.


Nu ska jag avsluta innan mitt blogginlägg blir till en bok. Ska som sagt försöka bli bättre på att uppdatera. Ikväll ska jag försöka komma i säng skapligt, ser verkligen fram emot att få sova!

Godnatt.

Ovido - Quiz & Flashcards