Hennes

Alla inlägg den 18 februari 2010

Av Sara - 18 februari 2010 21:37

Nyss hemkommen, har haft jazzkonsert med några andra esteter på Musikens Hus. Gick rätt bra faktiskt om jag får säga det själv. Jag och Christine var dessutom presentatörer utöver min jazzsång, The days of whine and roses. Har nämt den i något tidigare inlägg har jag för mig (har iaf en blogg som har det som överskrift). Var en vanlig runda och en "improvisationsrunda", dvs att man ska improvisera melodi och takt.

Hur som helst, tänkte försöka gå och lägga mig nu. Har sovmorgon till 9 imorgon så ingen brådska, men är så jäkla trött och kan ju vara trevligt att vara pigg imorgon som omväxling oxå. Får se hur långt jag kommer innan jag kommer på något annat jag "måste" göra först.

Godnatt =)


Ovido - Quiz & Flashcards