Hennes

Alla inlägg den 30 januari 2008

Av Sara - 30 januari 2008 17:40

Idag har jag vart hos tandläkaren, det var därför jag var sen till skolan om nån undrar. Jag skolkade inte, om nån skulle fått för sig det. Inte jag, inte Sara, jag är alldeles för duktig för sånt.

Jag är egenligen för duktig för det mesta, jag dricker inte och skulle aldrig komma på tanken att röka nått innehållande nikotin. Och aldrig, ALDRIG att jag skulle få för mig att vija testa droger. Sånt är bara till för såna som har liv, och jag har inget och bryr mig heller inte om att ha nått.

Faktum är att jag trivs bäst i mitt rosa flickrum. Där spenderar jag den mesta av min tid lekandes med barbies och hästar, om jag inte har läxor förstås. För skolan kommer ju alltid i första hand.


Det var nog det mesta om mig, hoppas att jag får svar från många beundrare och fans. Jag kan knappt bärga mig

Ovido - Quiz & Flashcards