Hennes

Alla inlägg den 26 juli 2007

Av Sara - 26 juli 2007 15:25

Denna dag är en såndär dag som bara går. Den existerar men det händer inget man kommer komma ihåg. Dagen började bra, solen sken så jag la mig på en filt o halvsov ett slag. Men så kom molnen, jävla skit. Då är det ju ignen mening med o va ute, själv grejen är ju att man ska bli brun. Så om inte solen skiner så kan man lika gärna sitta vid datorn o tråka. Det är det jag gör nu.
Orsaken till att jag startade denna blogg var faktiskt molnen som kom o förstörde min dröm om att bli brun.

Jag har faktiskt haft en blogg på denna sida förut, eller egentligen två, men jag skrev aldrig i dom så dom är säkert borta nu. Nu tänkte jag göra ett nytt försök. Ska försöka ta mig tid o skriva nån gång ibland.

puss o kram <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards